Pomoc / FAQ

  1. Co potrzebuję do wznowienia?

    Aby przedłużyć licencję konieczne jest posiadanie wcześniejszej licencji na oprogramowanie ESET. Przy rejestracji przedłużenia licencji konieczne będzie podanie nazwy użytkowania i hasła wcześniejszej licencji. Licencja ta musi pochodzić z polskiego źródła (z polskiej dystrybucji), gdyż mamy tylko takie w swojej ofercie.

  2. Do czego służy numer seryjny?

    Klient, który otrzymuje od Sprzedającego numer seryjny ma 100% pewności, że nie współdzieli licencji z innymi osobami/podmiotami, gdyż jest to nielegalne. Dodatkowo, każdy klient, który samodzielnie rejestruje numer seryjny ma pewność, że tylko on ma dostęp do przydzielonej nazwy użytkownika i hasła. Pozwala to zabezpieczyć dane osobowe posiadacza licencji oraz zapobiega ewentualnym nadużyciom przez osoby trzecie.

  3. Jak zarejestrować numer seryjny?

    Aby zarejestrować numer seryjny wystarczy wejść na stronę rejestracja.eset.pl -> wybrać opcję: 1. Rejestruję nową licencję lub 2. Rejestruję przedłużenie licencji, oraz odpowiednio wypełnić wymagane pola. W celu zarejestrowania przedłużenia licencji konieczne jest podanie wcześniejszej nazwy użytkownika i hasła.

  4. Czy licencję testową można wznowić?

    Niestety nie. Konieczny jest zakup nowej licencji na oprogramowanie.

  5. Gdzie można pobrać oprogramowanie?

    Najlepszym źródłem jest bezpośrednia strona polskiej dystrybucji www.eset.pl/Pobierz/pelne . Pobierając plik ze strony eset.pl klient ma pewność, że pliki wolne są od wad i zagrożeń.

  6. Kiedy można wznowić licencję?

    Licencję można przedłużyć w każdym momencie jej trwania lub po jej wygaśnięciu, z tym, że okres ochrony rozpocznie się w momencie zakończenia poprzedniej licencji. Licencję można przedłużyć tylko jeśli wcześniejsza wersja licencji pochodziła z polskiej dystrybucji. Wersji testowych nie można przedłużać.

  7. Jak odzyskać EAV i hasło?

     

    • Jeśli nie posiadasz hasła, skorzystaj z formularza lub zgłoś się do pomocy technicznej ESET w Polsce (pomoc@eset.pl) z prośbą o odzyskanie hasła.
    • Jeśli nie posiadasz nazwy użytkownika i hasła, możesz je odzyskać podając numer seryjny w formularzu.
    • Jeśli nie posiadasz żadnych danych potwierdzających legalność Twojej licencji (np. po awarii komputera utraciłeś wszystkie dane) zgłoś się do pomocy technicznej ESET w Polsce (pomoc@eset.pl).

     

  8. Posiadam licencję z zagranicznej dystrybucji, jak mogę ją wznowić?

    Niestety licencji pochodzącej z zagranicznej dystrybucji nie można przedłużyć licencjami z polskiej dystrybucji. W takim przypadku należy zgłosić się do wcześniejszego sprzedającego (lub innego sprzedającego, który ma licencje z dystrybucji zagranicznej - warto się upewnić, czy będzie możliwość wznowienia obecnie posiadanej licencji). W przypadku, gdy nie można zlokalizować wcześniejszego sprzedającego, z naszej oferty można zakupić NOWĄ licencję - tylko z polskiej dystrybucji.

  9. Nie wiem czy posiadam licencję z polskiej lub innej dystrybucji. Gdzie mogę to sprawdzić?

    Można wysłać do nas nazwę użytkownika (EAV-...) lub numer seryjny na adres nod32@atcomp.pl - wówczas sprawdzimy, czy licencja kwalifikuje się na przedłużenie.

  10. Nie dotarł do mnie mail z licencją.

    Niektóre serwery pocztowe oznaczają wiadomość z licencją lub fakturą jako SPAM. Wówczas wystarczy sprawdzić zakładkę spam w swojej skrzynce pocztowej.